EventON digital
Digitální eventy
Představte nový produkt partnerům a cílové skupině online.

Čím kvalitnější zaměstnanec, tím vyšší výkon a přínos společnosti.
Rozvíjejte své zaměstnance pro daleko lepší výsledky vašeho podnikání.
LearnON je systém, díky kterému budete mít vždy přehled o aktuálních trendech v oblasti školení a tréninků.
BuddyON je systém, který umí s onboardingem výrazně pomoci. Jednak ohlídá, kde se právě nováček v procesu onboardingu nachází a zároveň umí předat velké množství informací, včetně tzv. softových. Tím zaměstnancům HR a nadřízeným nováčka ušetřit spoustu času, čímž zvýší jejich efektivitu a přínos zaměstnavateli.
Adaptujte efektivněji.
BuddyON = standardní adaptační plán pro každou pozici.
Onboarding BuddyON zahrnuje adaptační plán, který obsahuje základní školení zaměstnance, seznamovací „kolečko" po odděleních firmy, školení ve firemní kultuře a standardech.
V systému BuddyON vytvoříte šablony adaptačních plánů pro každou pozici, které následně využíváte pro každý nový nástup.
Nechejte to na průvodci.
Nového zaměstnance provede procesem onboardingu průvodce (tzv. buddy).
Rolí průvodce je v první řadě „zlidštění" kvanta předpisů, pouček a směrnic. Může také mnohé vysvětlit. Zároveň je vždy skvělý na předání softových informací (kde najdu náhradní toaletní papír, kam zaparkuju kolo, nebo kam chodí zaměstnanci kouřit, aby je neviděli zákazníci...).
V roli průvodce se může objevit například majitel nebo kdokoliv ze zaměstnanců. Lze také využít známou tvář, která proces onboardingu ozvláštní a zpříjemní. Pro nové zaměstnance je v tomto případě také pozitivní fakt, když zaměstnavatel s někým takovým spolupracuje.
Obsahem řešení BuddyON je:
* - Podle rozsahu dohodnuté spolupráce
Employer branding
Druhotným produktem systému BuddyON je pozitivní vliv na všeobecné vnímání značky jako zaměstnavatele.
Videa a informace obsažené v systému BuddyON dáte k dispozici i stávajícím zaměstnancům, kteří jej mohou využívat jako zdroj informací a knihovnu aktuálních směrnic a předpisů. Občas se tak stane, že některé z videí unikne i mimo společnost a stane se tak virálním videem (pokud k tomu má předpoklady). Což je ve výsledku fajn, protože vás lidé budou
vnímat jako zaměstnavatele, který využívá moderní technologie. Navíc by video mělo reflektovat náladu ve společnosti. A pokud nejste vyloženě suchaři svázaní korporátními nařízeními a nebojíte se udělat trošku legraci (protože takoví prostě jste), máte vyhráno. Až budou lidé přemýšlet o změně místa, vzpomenou si na vás.
Digitální onboarding
CASE STUDY
OREA HOTELS
Onboarding nových zaměstnanců.
Zde BuddyON funguje o to lépe, že síť hotelů OREA je rozprostřena po celé ČR a jednotliví HR Bussines Partners mají na starost vždy několik hotelů.
Systém jim umožňuje řešit část položek adaptivního plánu i jednoduše na dálku.
Buddym, tedy průvodcem se v tomto případě stal herec Jakub Kohák, který vytvořil sérii skečů uvádějících jednotlivá témata onboardingu.
Ohlasy jsou pozitivní jak od nově příchozích zaměstnanců, tak ale i od zaměstnanců stávajících a především od zaměstnanců HR a přímých nadřízených nováčků, kterým systém reálně šetří čas.
Nováčci také pozitivně hodnotí skutečnost, že mají k dispozici všechny důležité informace na jednom místě a mohou se k nim kdykoliv jednoduše vrátit.