BuddyON
Digitální onboarding
Ušetřete peníze a čas
na procesu onboardingu.
I Získejte více času pro zaměstnance HR oddělení a nadřízené nováčků.
Mohou se tak věnovat aktivitám s vyšší přidanou hodnotou.
Onboarding je adaptační proces pro usnadnění vstupu zaměstnance do firemního prostředí zaměstnavatele. Připravuje půdu pro jeho spokojenost a budoucí loajalitu. Nicméně zaměstnává jak pracovníky HR oddělení, tak nadřízené nováčka a ubírá jim čas, který by mohli věnovat jiným hodnotnějším aktivitám.
BuddyON je systém, který umí s onboardingem výrazně pomoci. Jednak ohlídá, kde se právě nováček v procesu onboardingu nachází a zároveň umí předat velké množství informací, včetně tzv. softových. Tím zaměstnancům HR a nadřízeným nováčka ušetřit spoustu času, čímž zvýší jejich efektivitu a přínos zaměstnavateli.
I Adaptujte efektivněji.
BuddyON = standardní adaptační plán pro každou pozici.
Onboarding BuddyON zahrnuje adaptační plán, který obsahuje základní školení zaměstnance, seznamovací „kolečko" po odděleních firmy, školení ve firemní kultuře a standardech.
V systému BuddyON vytvoříte šablony adaptačních plánů pro každou pozici, které následně využíváte pro každý nový nástup.
I Nechejte to na průvodci.
Nového zaměstnance provede procesem onboardingu průvodce - Buddy.
Rolí průvodce je v první řadě „zlidštění" kvanta předpisů, pouček a směrnic. Může také mnohé vysvětlit. Zároveň je vždy skvělý na předání softových informací (kde najdu náhradní toaletní papír, kam zaparkuju kolo, nebo kam chodí zaměstnanci kouřit, aby je neviděli zákazníci...).
V roli průvodce se může objevit například majitel nebo kdokoliv ze zaměstnanců. Lze také využít známou tvář, která proces onboardingu ozvláštní a zpříjemní. Pro nové zaměstnance je v tomto případě také pozitivní fakt, když zaměstnavatel s někým takovým spolupracuje.
I Obsahem řešení BuddyON je:
* - Podle rozsahu dohodnuté spolupráce
I Employer branding
Druhotným produktem systému BuddyON je pozitivní vliv na všeobecné vnímání značky jako zaměstnavatele.
Videa a informace obsažené v systému BuddyON dáte k dispozici i stávajícím zaměstnancům, kteří jej mohou využívat jako zdroj informací a knihovnu aktuálních směrnic a předpisů. Občas se tak stane, že některé z videí unikne i mimo společnost a stane se tak virálním videem (pokud k tomu má předpoklady). Což je ve výsledku fajn, protože vás lidé budou
vnímat jako zaměstnavatele, který využívá moderní technologie. Navíc by video mělo reflektovat náladu ve společnosti. A pokud nejste vyloženě suchaři svázaní korporátními nařízeními a nebojíte se udělat trošku legraci (protože takoví prostě jste), máte vyhráno. Až budou lidé přemýšlet o změně místa, vzpomenou si na vás.
Digitální onboarding
OREA HOTELS
Onboarding nových zaměstnanců.
Zde BuddyON funguje o to lépe, že síť hotelů OREA je rozprostřena po celé ČR a jednotliví HR Bussines Partners mají na starost vždy několik hotelů.
Systém jim umožňuje řešit část položek adaptivního plánu i jednoduše na dálku.
Buddym, tedy průvodcem se v tomto případě stal herec Jakub Kohák, který vytvořil sérii skečů uvádějících jednotlivá témata onboardingu.
Ohlasy jsou pozitivní jak od nově příchozích zaměstnanců, tak ale i od zaměstnanců stávajících a především od zaměstnanců HR a přímých nadřízených nováčků, kterým systém reálně šetří čas.
Nováčci také pozitivně hodnotí skutečnost, že mají k dispozici všechny důležité informace na jednom místě a mohou se k nim kdykoliv jednoduše vrátit.