digitální personální akvizice

a employer branding

Oslovte 52% pracovního trhu

STANDARDNÍ NÁBOROVÉ AKTIVITY POKRÝVAJÍ CCA 14% PRACOVNÍHO TRHU.

NAŠE ŘEŠENÍ OSLOVÍ 52%.

 

Máte tak daleko větší šanci získat svého vysněného zaměstnance.

BCK_BlueViolet.jpeg

Standardní náborové aktivity míří pouze na toho, kdo dal trhu práce signál, že má zájem o změnu zaměstnání.

 

Skupinu lidí, kteří tento signál vyslali, tvoří 11% zaměstnanců, co zaměstnání aktivně hledají.

 

K tomu můžeme přičíst ještě 3% nezaměstnaných. A to je vše. 

 

Je to 14%. O těch ostatních se pracovní trh nedoví, protože nevyslali signál. 

BCK_BlueViolet.jpeg

Naše řešení na tento signál nečeká. Nečekáme, až bude někdo zaměstnání chtít měnit. Proto kromě na těch 14% výše uvedených míříme i na další segmenty trhu práce.

 

Jedná se o dalších 24% lidí, kteří o změně zaměstnání uvažují, ale zatím o tom nikomu neřekli.

 

Stejně tak je pro nás zajímavá skupina, které říkáme "smíření". Je to 12% zaměstnanců, kteří aktivně nehledají, ale zaměstnání změní, pokud dostanou dobrou nabídku.

 

A potom ještě máme 6% zaměstnanců volných, nebo v pohybu - takových co právě zaměstnání mění a my je ještě můžeme přesvědčit lepší nabídkou, když už se rozhodli původní zaměstnání opustit. To nám dělá celkem 52%.

44% představují zaměstnanci, kteří práci měnit nechtejí.

NAJDEME ZAMĚSTNANCE I TAM, KDE TO JINÍ NEUMÍ

HuntON zachytává zaměstnance, kteří obvyklým náborovým aktivitám unikají.

Přitom to paradoxně jsou ti nejkvalitnější. Mají dobré pracovní návyky a ví už, co chtějí.

AQF_pozadi_blue-01.jpg

Škoda Auto

digitální akvizice nových zaměstnanců

Bylo třeba obsadit několik míst do vývoje entertainmentu nejen pro Škodovky, ale pro celý koncern VW, tedy i Audi nebo Bentley, což zastřešuje společnost Entry Engineering.

Jedná se o poměrně specifickou skupinu lidí, na které jsme cílili a to ještě v regionu, kde už prakticky nebylo kde brát. Přesto se podařilo a kampaň měla ještě i další vlny.

BCK_BlueViolet.jpeg

4 510

Prokliků z kampaně

Pink-Purple-Gradient-Background_edited.j

221

Získaných telefonních čísel

Pink-Purple-Gradient-Background.jpg

174

Realizovaných schůzek

BCK_BlueViolet_edited.jpg

28

Nových zaměstnanců

PŘI NÁBOROVÝCH KAMPANÍCH APLIKUJEME MODERNÍ OBCHODNÍ A MARKETINGOVÉ POSTUPY

Stavíme na principu „stresorů“ a „motivátorů“.

U segmentované skupiny potenciálních zaměstnanců získáme na základě stresorů její pozornost. Víme, co cílovou skupinu trápí, tedy stresuje, a ukážeme jí, že je možné tuto situaci řešit.

Následně za pomoci motivátorů přeměníme pozornost v zájem a nabídneme řešení situace v podobě lepšího zaměstnání.

AQF_pozadi_blue-01.jpg

Wandera

digitální akvizice nových zaměstnanců

Abychom byli při lovu nových zaměstnanců úspěšní, musíme mluvit jejich jazykem. Jedině tak je zaujmeme. Občas se může možná jednat o vtípek, který zbytku populace nic neřekne, ale to nám nevadí. Hlavně že mu rozumí naše cílová skupina. Často se tak děje například oblasti IT, i když tahle ukázka je zrovna srozumitelná poměrně širokému spektru lidí.

NIŽŠÍ NÁKLADY

Cena nového zaměstnance je nižší, než zaměstnanec získaný klasickou formou náboru.

Náborová kampaň HuntON samozřejmě něco stojí. Nicméně jedním z rozdílů oproti standardním náborovým aktivitám je fakt, že vaše peníze vytváříme vaši databázi kontaktů - ne třetí straně (např. personální agentuře). V průběhu kampaně se vytváří databáze kontaktů, na které se můžete obrátit, v případě, že budete v budoucnu  potřebovat další zaměstnance (vše samozřejmě v souladu s pravidly GDPR).

Náklady na získání jednoho zaměstnance jsou pak o to nižší, čím je počet takto „ulovených" zaměstnanců vyšší - logicky: cena kampaně je stejná.

Je samozřejmě nesmysl napsat, kolik kampaň stojí, poněvadž je každá jiná, ale umíme říct na základě alespoň základních vstupních parametrů, kde se cca budeme pohybovat. Po upřesnění zadání samozřejmě dostanete podrobný rozpočet.

AQF_pozadi_blue-01.jpg

OREA Hotels

digitální akvizice nových zaměstnanců

Novým zaměstnancům musíme vždy říkat pravdu. Jednak to poznají a zároveň nás nezajímají zaměstnanci, kteří po pár dnech odcházejí s tím, že měli jiná očekávání. Jsou zbytečně drazí. Proto někdy využíváme stávající zaměstnance, kteří jsou ochotni o společnosti něco říct. Funguje to pak na obě strany - jak směrem k novým zaměstnancům, tak i k těm stávajícím.

EMPLOYER BRANDING

HuntON působí pozitivně na vnímání značky jak k potenciálním, tak i ke stávajícím zaměstnancům.

Náborová kampaň HuntON samozřejmě něco stojí. Nicméně jedním z rozdílů oproti standardním náborovým aktivitám je fakt, že vaše peníze vytváříme vaši databázi kontaktů - ne třetí straně (např. personální agentuře). V průběhu kampaně se vytváří databáze kontaktů, na které se můžete obrátit, v případě, že budete v budoucnu  potřebovat další zaměstnance (vše samozřejmě v souladu s pravidly GDPR).

Náklady na získání jednoho zaměstnance jsou pak o to nižší, čím je počet takto „ulovených" zaměstnanců vyšší - logicky: cena kampaně je stejná.

Je samozřejmě nesmysl napsat, kolik kampaň stojí, poněvadž je každá jiná, ale umíme říct na základě alespoň základních vstupních parametrů, kde se cca budeme pohybovat.

HEADHUNTER

Aplikace pro správu potenciálních zákazníků.

Součástí řešení je i malý CRM systém, který je stavěn na míru každé kampani. Díky aplikaci HeadHunter máte přehled o všech potenciálních zákaznících.

V každém okamžiku víte, v jaké fázi se každý konkrétní zákazník a tedy i obchodní případ nachází.

OBSAH ŘEŠENÍ HuntON:

Analýza trhu a konkurence

Kreativa obsahu kampaně

Výroba obsahu kampaně

Správa kampaně

Aplikace HeadHunter

Školení teamu zadavatele

Zpracování prvotních kontaktů*

Komplexní zpracování kontaktů*

Mentoring a online podpora*

* - Podle rozsahu dohodnuté spolupráce

Chcete se o digitálním náboru dovědět víc?

Nechte nám kontakt, ozveme se.