
digitální akvizice

Cílené řešení.
Konkrétní výsledky.
ZBAVÍME VÁS ZÁVISLOSTI
NA KLASICKÝCH DISTRIBUČNÍCH KANÁLECH

Vytvoříme vám vaši vlastní novou a vysoce výkonnou distribuční cestu.
Část marže vám tak zůstane.
Díky řešení SeekOn budete prodávat více. Cílem digitální akvizice SeekON je 1) přivést vám nové zákazníky a 2) přivést správné zákazníky, tedy ty, co nakupují.
Zároveň pro váš produkt vytvoříme novou distribuční cestu, která vás zbaví závislosti na klasických distribučních kanálech a tím odpadne také tlak na marži ze strany distributorů, protože ta nyní zůstane ve vašich rukou celá.
SeekON dynamicky a proaktivně využívá měnící se situaci na trhu a masivní migrace zákazníků do online prostoru.
Spojuje akviziční marketing s online i offline obchodními taktikami.
Využívá také výsledky sociologických průzkumů a nových trendů v oblasti work-living style. Buďte moderní a opusťte zažité představy, které platily ještě na začátku roku 2020. Svět se mění a chování zákazníků s ním.


VAŠEMU PRODUKTU NAJDEME CÍLOVOU SKUPINU
Jdeme tam, kde se tato cílová skupina pohybuje a kde nejlépe získáme její pozornost.
,,Hoď mi tam jednu cé třistašestnáctku, gé-ix dvojku, gunzácký semigloss a bílý miliput." Nerozumíte? Nevadí, důležité je, aby tomu rozuměla cílová skupina. Chcete ji přeci zaujmout. Proto musíte mluvit jejím jazykem - to je základ. A samozřejmě pravda. Cílové skupině nikdy nesmíte lhát.
Jedná se o symbiózu několika aktivit, díky nimž najdeme cílovou skupinu přesně takovou, jakou potřebujete. Zjistíme, kde se v online prostoru pohybuje a tam ji oslovíme. Výhodou je, že informaci nevysíláme plošně, čímž významně šetříme prostředky potřebné pro šíření reklamy.

ZAJISTÍME VÁM PŘÍSUN NOVÝCH ZDROJŮ = ZÁKAZNÍKY
Najdeme a útočíme na správné zákazníky - to jsou ti, co opravdu nakupují.


Re-Fix
digitální akvizice
V rámci tohoto projektu na trhu vyhledáváme zákazníky pro refixaci hypoték.
V tomto případě tedy úspěšně prodáváme službu. Podle specifických parametrů najdeme vhodné klienty (ti, co mají hypotéku) a nabídneme jim levnější řešení.
Klientovi dodáváme zákazníky, které následně obsluhuje obchodník. Má velkou úspěšnost, poněvadž dodáváme zákazníky, kteří jsou již "filtrováni" na vstupu - mají potřebu situaci řešit.

APLIKUJEME MODERNÍ MARKETINGOVÉ POSTUPY
Stavíme na principu „stresorů“ a „motivátorů“.
U segmentované cílové skupiny získáme na základě stresorů její pozornost. Nebojte se, nejedná se o nic drastického. Prostě víme, co cílovou skupinu trápí, tedy stresuje, a ukážeme
jí, jak tuto situaci řešit. Tím získáme pozornost, kterou následně za pomoci motivátorů přeměníme v zájem.


Readymat
digitální akvizice
V tomto případě hledáme zákazníky, kteří chtějí koupit cihly, což je samozřejmě zcela něco jiného, než finanční služby.
Najdeme zákazníky, kteří uvažují o stavbě domu - víme, jak se takoví na sociálních sítích chovají.

HEADHUNTER
Aplikace pro správu potenciálních zákazníků.
Součástí řešení je i malý CRM systém, který je stavěn na míru každé kampani. Díky aplikaci HeadHunter máte přehled o všech potenciálních zákaznících.
V každém okamžiku víte, v jaké fázi se každý konkrétní zákazník a tedy i obchodní případ nachází.



OBSAH ŘEŠENÍ SeekON:

Analýza trhu a konkurence

Kreativa obsahu kampaně

Výroba obsahu kampaně

Správa kampaně

Aplikace HeadHunter

Školení teamu zadavatele

Zpracování prvotních kontaktů*

Komplexní zpracování kontaktů*

Mentoring a online podpora*
* - Podle rozsahu dohodnuté spolupráce



Fitmin
digitální akvizice
Důkazem toho, že se řešení SeekON hodí prakticky pro všechny myslitelné případy, je například kampaň na prodej akčních sad zboží - krmiva pro psy.
Doba přípravy kampaně byla 2 týdny a následně se 20 dnů realizovala. Za tu dobu jsme získali solidní počet vazeb na cílovou skupinu a zadavatel za ni nic neplatil, náklady pokryl zisk z prodeje.

18.755.920
Počet zásahů cílové skupiny
233.831
Počet získaných online vazeb na cílovou skupinu
28.925
Počet nových zákazníků
10.533
Počet prodaných akčních sad zboží





















Copyright © 2020 All rights reserved | powered by entity